کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750883284 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/08 | اعضاء: 317987 | نظرات: 37960
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گزارش درآمد اپ استور اپل و گوگل پلی استور در سه ماهه اول 2020

به گزارش سافت گذر، بر اساس آمارهای به دست آمده، کاربران فروشگاه های نرم افزاری در سه ماهه اول سال 2020 نسبت به مدت زمان مشابه پارسال بابت خرید اپلیکیشن ها و بازی ها بیشتر هزینه کرده اند.

اپل اپ استور گوگل پلی استور اندروید

آن طور که مشخص است، مدت زمان استفاده از نرم افزارهای اندرویدی در هر هفته 20 درصد افزایش یافته است. در این بین، چینی ها به طور میانگین در هر روز 5 ساعت پای نرم افزارها و بازی ها نشستند و آمریکایی ها، ایتالیایی ها و فرانسوی ها هم آمار مشابهی را به ثبت رساندند.

اپل اپ استور گوگل پلی استور اندروید

تعداد برنامه های دانلود شده از گوگل پلی استور و اپ استور اپل 31.5 میلیارد عدد بود که از فروشگاه نرم افزاری اول و دوم به ترتیب 22.5 و 9 میلیارد اپلیکیشن و بازی بارگذاری شده است. کل هزینه های پرداخت شده 23.4 میلیارد دلار است که سهم اپ استور 15 و سهم پلی استور 8.3 میلیارد دلار بود.

اپل اپ استور گوگل پلی استور اندروید

نرم افزارها بیش از بازی ها دانلود شدند ولی با این وجود، پرداخت های درون برنامه ای بازی ها بیشتر بودند.

اپل اپ استور گوگل پلی استور اندروید

چینی ها و آمریکایی ها در iOS، رده های اول و دوم پرداختی ها را به خود اختصاص دادند حال آنکه در اندروید، اهالی کره جنوبی، ژاپن و ایالات متحده رده های اول تا سوم هزینه کردن را از آن خود کردند. هندی ها و برزیلی ها هم بیشتر از سایر افراد از پلی استور نرم افزار دانلود کرده و آمریکایی ها هم رکورد بارگذاری اپلیکیشن ها از اپ استور را از دیگران ربودند.

اپل اپ استور گوگل پلی استور اندروید

پنج نرم افزاری که بیش از سایر برنامه ها از اپ استور و گوگل پلی استور دانلود شدند به ترتیب عبارتند از: تیک تاک، واتس اپ، فیسبوک، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر. در بین آنها هم فیسبوک، واتس اپ و فیسبوک مسنجر بیشترین کاربران فعال در ماه را در اختیار داشتند.

اپل اپ استور گوگل پلی استور اندروید

 

 
منبع: gsmarena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46633 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/01/16 تعداد مشاهده: 2547
سافت گذر